اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

پیامک و اس ام اس عاشقانه 92

عشق کور نیست،فقط آن چیزی را که اهمیت دارد می بیند.
ویلیام کری





تا حالا فکر کردی کی بیشتر از همه برات میمیره ؟
.
.
.
.
دنبال چی میگردی من که این پایین جا نمیشم!





مرغ  دل ما را که به کس رام نگردد / آرام توئی، دام توئی، دانه توئی تو


 

 

 

گور پدر آزادی!
من با اسارت سرخوشم
تا وقتی که در حصار تن تو
یک اسیر بی دفاعم.

 

 

 


یه نقطه قرمزی که تو آسمون میبینی چیه؟
اون قلب منه که واسه تو پر کشیده





مهم نیست که این اس ام اس رو می خونی یا نه، مهم نیست که جواب میدی یا نه، مهم نیست که برات مهمم یا نه، مهم نیست که دوستم داری یا نه، مهم اینه که تو مهمی …





کاش یه روزی «ویکی لیکس» افشا کنه که چقدر دوستت داشتم و بهت نگفتم !


 

 

 


دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / و گرنه از تو نیاید که دل شکن باشی

 

 

 

زندگی شبیه شعریست؛
قافیه هایش با من، تو فقط همیشه ردیف باش…




پیامک عاشقانه 92

دوست داشتن که شاخ و دم ندارد !
اگر داشت ، من دیو کوچکی بودم که عاشقانه تو رادوست دارد …





در لباس آبی، از مـن بیشتر دل می بـری / آسمان وقتی که میپوشی، کبوتر میشوم


 

 

 

پنهان نمیکنم ز شما، دوست دارمت
اندازه خدا، به خدا دوست دارمت
گرچه از زمین  و زمان خسته ام ولی
برون از تمام قید و بندها، دوست دارمت





دستانت را در برابرم مشت میکنی و میپرسی: گل یا پوچ ؟ در دلم میگویم فقط دستانت …


 

 

 

یکی بود
.
.
.
.
هنوزم هست و همیشه به یادته.

 



 

 

سه نوع گل داریم: یکی تو خونه، یکی تو گلخونه، یکی داره اس ام اس می خونه…

 

 

 

می دونی فرق تو با عطر چیه؟؟؟
عطر یه روز گل بوده ولی تو همیشه گلی …





دیگه لازم نیست تو منو دوستم داشته باشی … من به اندازه هردومون دوستت دارم





پیامک جدید 92

هر وقت دلت واسم تنگ شد متن پایین رو بخون
.
.
.
.
.
ای شیطون چه زود دلت واسم تنگ شد.


 

 

 

۳
۳
۳
۳
بروپایین سرکار نیستی
۳
۳
۳
۳
۳
۳
۳فارشی دوست دارم!





به اندازه چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته، بیقرارتم.


 

 

 

با رسیدن بهار
نگرانم!
نگران جای پایی که آب می شود…





در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست، گل شدن هنر است …
تقدیم به سرور گلها


 

 

 

صدای قلب نیست
صدای پای توست
که شب ها در سینه ام می دوی
کافی ست کمی خسته شوی
کافی ست بایستی
(گروس عبدالملکیان)

 


 
 

 

بگذار بدانند خوشم می آید
از بوسه و لبخند خوشم می آید
تصمیم گرفته ام لبت را بخورم
من بچه ام، از قند خوشم می آید

 

 

 

اس ام اس عاشقانه 92

به جای سرزنش من به او نگاه کنید
دلیل سر به هوا بودن زمین ماه است





ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم! خواستم واسه گل فروش بفرستم، به خود گل فرستادم.


 

 

 


ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام /  با تو بودن، ز همه دست کشیدن دارد

 

 

 

تو همان شقایق معروف شعر سهرابی…
تا تو هستی زندگی باید کرد.




جا برای من گنجشک زیاد است، ولی به درختان خیابان تو عادت دارم …


 

 

 

من ! مثل بادکنکی به دست کودکی ، هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم ! نخ را قطع کنی، میروم پیش خدا …






وقتی عطر تنت را میخواهم، به باد هم التماس میکنم، خدا که جای خود دارد.




بگو تمام تو مال من است
دلم میخواد حسادت کنم به خودم…




قاب عکستو زدم جای ساعت، از اون موقع به بعد شدی تموم لحظه هام





در خواب، چراغ تا سحر دستم بود / در خواب، کلید هر چه در، دستم بود
زیباتر از این خواب ندیدم خوابی / بیدار شدم، دست تو در دستم بود





بیا بازی کنیم ،تو چشم بذار و من . . . سیر تماشایت میکنم


 

 

 

ای کـاش کـه من پـیـر شـوم در بـغـلت
بـا دسـت ِ تـو زنـجـیـر شـوم در بـغـلت
پـرواز، پـُر از حـس ِ رهـایی سـت ولی
ای کـاش زمـیـن گـیـر شـوم در بـغـلت





میدونی‌ فرق تو با روز چیه‌؟
روز ۳۰ تاش باید جمع بشه، تا بشه یه ماه.
اما تو همین جوری ماهی


 

 

 


آسمون به دریا گفت: این بالا خیلى خوبه، همه جا رو میشه دید. دریا گفت: این پایین از اون بالا بهتره چون فقط تو رو میشه دید.
تقدیم به آسمون قلبم…





گاهی فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که
خیلی دوستش دارم …




 

برای من که کبوتری ام عاشق و سرگردان؛
بیا و بام شو
اصلا بیا و دام شو…
(عباس حسین نژاد)


 




در همه عالم گشتم و عاشق نشدم / تو چه بودی که تو را دیدم و دیوانه شدم


 

 

چیست از این خوبتر در همه آفاق کار
دوست به نزدیکِ دوست، یار به نزدیکِ یار
(ابوسعید ابوالخیر)





برای پریدن
لازم نیست پرنده باشم.
همین که بخندی،
بال در میاورم.
(پوپک ریاضی)

 

 

 

 

کاش تو که آسمون شدی من مث دریا میشدم / عکست میفتاد روی موج، من با تو تنها میشدم

 




تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی / دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی



 

 


بی عشق زیستن را جز نیستی چه نام است
یعنی اگر نباشی کار دلم تمام است
(حسین منزوی)

 

 

 

گل نیست چنین سرکش و رعنا که تویی / مه نیست بدین گونه فریبا که تویی / غم بر سر غم ریخته، آنجا که منم / دل بر سر دل ریخته، آنجا که تویی





گلها امضای خدا بر روى زمین هستند. تقدیم به تو که زیباترین امضاى خدایى …


 

 

 

سلام بر تو که عاشق / سلام بر تو که شیدا
سلام بر تو که خوابی / سلام بر تو که رویا
سلام شعر فریبا / سلام دلبر زیبا
سلام راوی غم ها / سلام عاشق شیدا





در زندگی دو چیز را دوست دارم
یکی گل و یکی تو
گل را برای تو، و تو را برای همیشه


 

 

 


تا خاطره رو سهمیه بندی نکردن، میخوام بگم خاطرتو خیلی میخوام

 

 


 اس ام اس جدید عاشقانه

تو را انگار یک جا دیده بودم
میان خواب و رویا دیده بودم
نگاهت همچو شبنم، آشنا بود
گمانم بین گلها دیده بودم

 

 

 

خوش آنکه در همه روی زمین تو باشی و من / به جز من و تو نباشد، همین تو باشی و من

 

 


 

چادر سیاه روی سرت، مثل اینکه … آه / مهتاب می شوی وسط یک شب سیاه

 

 

 

به جهنم که پیر می‌‌شوی
دیوانه!
چروکِ زیر چشمانت
همانقدر زیباست
که چینِ رویِ دامنت

 

 

 


این قدر خیال های بیهوده نباف / ماییم و ،دو خط رباعی و یک دل صاف
در آینه ی دلم به جز عکس تو نیست / شک داری اگر، بیا دلم را بشکاف

 

 

 

پیامک عاشقانه 92


گفته بودند به گلشن گل بی خار نیابی
در شگفتم گل من کز چه سبب خار ندارد
(سیمین بهبانی)

 

 

 

تا عهد تو در بستم، عهد همه بشکستم
بعد از تو روا باشد نقض همه پیمان‏ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد