اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس عاشقانه

چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو پس چرا نیستى پیشم؟ نگاه خیس تو کو؟ گوش گوش دوتا گوش یه دست باز یه آغوش بیا بگیر قلبمو"یادم تو را فراموش" چوب چوب یه گردن جایى نرى تو بى من! دق میکنم میمیرم اگه دور بشى از من" دست دست دوتا پا یاده تو مونده اینجا" یادت میاد که گفتى بى تو نمیرم هیچ جا " من من یه عاشق همون مجنون سابق....


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


1روزقشنگ،1دل خوش،1لب خندون،1تن سالم،آرزوی امروزمن برای فردای تو


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


عشق, خودش خواهد آمد.نمی توان از آن فرار کرد.عشق خودش آهسته آهسته می آید و در گوشه ای از قلب مهربانت آرام و بی صدا می نشیند.و تو متوجه نخواهی بود و بعد ذره ذره قلبت را پر می کند.کم کم مثل ساقه ی "مهر گیاه" در تمام جانت میپیچد.و ریشه می دواند, به طوری که بی آن نمی توانی تنفس کنی.

من با عشق آشنا شدم و چه کسی این چنین آشنا شده است؟هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم و هنگامی تشنه آتش شدم که در برابرم دریا بود و دریا و دریا...!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


دلگیر نباش ، تقصیر خودت بود.
دسته کلید علاقه که گم شد، باید عوض کنی قفل تمام آرزو ها را …


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


سنگها شاید،
اما گنجشکها هیچ وقت
مفت نبوده اند.
قلبشان همیشه میزند…



از حس قشنگ عاشقی لبریزم/
در بانک دلت منتظر واریزم/
در جیب دلم هرچه محبت دارم/
آن را به حساب قلب تو میریزم....


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


زیبا است که ببینیم کسی لبخند می زندو زیباتر اینکه بدانی خودت باعث لبخندش شده ای ...


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


عشــــ ــــق یعنــی اختیــار بـ ـــدی که نابــودت کنــند ، ولــی " اعتمــــ ــــاد " کنی که این کـار را نمــیکنــند


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


و اینک باران ... بر لبه ی پنجره ی احساسم می نشیند! و چشمانم را نوازش می دهد... تا شاید از لحظه های دلتنگی ام گذر کنی!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


انگشتت فقط جای یک حلقه دارد ...
دلت را ...
دست به دست میکنی برای چه ؟؟؟ !!!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


درد دارد
وقتی مـی رود
و هـمه می گویند
دوستت نداشـت
و تو نمـی توانی ثابت کنی
که هرشـب
با عاشقانـه هایش
خوابـت می کرد...


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


یه زغال برمی‏دارم دورت خط می‏کشم و می‏نویسم این بی‏معرفت تمام دنیای منه


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


هر شب از بالاترین نقطه ی شهر .. توی گرگ و میش گریه میکنم
مث ِ اون کسی که سوخته "با یه حرف" همه زندگیش، گریه میکنم


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


مطمئنم آخرین دیدار نبود .. تو همیــن دنیا تو رو می بینم
خبری از تو به دستم می رسه ! من به هر دوبـاره ای خوشبینـم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد