اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس های عاشقانه ی غمگین و بی وفایی

اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقونه - اس ام اس عشق و عاشقی - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس رفتن - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس غمگین عاشقانه - اس ام اس ناراحت بودن عاشقانه - اس ام اس رفتن و خداحافظی - اس ام اس عاشقانه ی جدایی - اس ام اس ناز دلبری کردن - اس ام اس عشقی - اس ام اس بوسه - اس ام اس محبت کردن - اس ام اس واسه ابراز احساسات - اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده


اس ام اس های عاشقانه ی غمگین و بی وفایی

میان دست من و تو هزار فرسنگ است / غریب مانده دلم بی وفا دلم تنگ است / سراغ چشم ترم را چرا نمیگیری / مگر جنس دل نازک تو از سنگ است

 

سلام بی وفای ای بی مروت / سلام ای ساز گیتار محبت / سلام کردم نگی تو بی وفایی / واگرنه ما که عاشفتیم بی مروت

 

ناز که میکنی خریدن دارد / این دل به هوای تو تپیدن دارد / این قصه شبیه بهترین خاطره ها / هر روز برای من شنیدن دارد

 

سفر از فاصله ی دور حکایت دارد / خسته با رفتن احساس رفاقت دارد / چه صمیمانه به درگاه خدا گویم / که دلم از دوری دوست شکایت دارد

 

گاهی خیال میکنم از من بریده ای / بهتر از من برای دلت برگزیده ای / از من عبور میکنی و دم نمیزنی / تنها دلم خوش است که شاید ندیده ای

 

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم / هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه ی مرگ عاشقت میمانم

 

تو چه صادقانه گفتی در خانه ی قلبت هیچ جایی برای من نیست / بر قلب سنگیت بوسه میزنم، که با من صادق بود

 

ای کاش دلم اسیر و بیمار نبود / در بند نگاه او گرفتار نبود / من عاشقو او از عشق من بی خبر / ای کاش دل و دلبر و دلدار نبود

 

سردم شده است و از درون میسوزم / حالا شده کار هر شب و هر روزم / تو شعر مرا بپوش سرما نخوری / من دکمه ی این قافیه را میدوزم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد