اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس های زیبای عاشقانه تقدیم به همه ی عاشقان

اس ام اس های زیبای عاشقانه تقدیم به همه ی عاشقان


اس ام اس های عاشقانه - عکس های عاشقانه - اس ام اس های جدید - دنیای اس ام اس

دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه، هر چی بیشتر بمونی رفتنت سخت تر میشه و اگه رفتی جای پات واسه همیشه می مونه

 

من اگه سه ثانیه وقت داشته باش، یک ثانیه به تو نگاه میکنم، یک ثانیه به تو فکر میکنم، یک ثانیه میگم دوست دارم، من زندگی میکنم برای این سه ثانیه

 

آرزوهاتو یه جا یاداشت کن و یکی یکی از خدا بخواه، خدا یادش نمیره اما تو فراموش میکنی چیزی که امروز داری همون آرزوی دیروزت بوده ( من که با یه کم تفکر به این موضوع پی بردم! )

 

دوستی تکرار دوستت دارم نیست، دوستی فهمیدن ناگفتنی های کسی است که دوستش می داری

 

روی آن شیشه ی تب دار تو را رها کردم، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم، با سر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تو را ، عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم

 

امروز دیدمت خسته بودی، اگه اشتباه نکنم دل شکسته بودی، دوستم نداری می دونم، حتما به دیگری دل بسته بودی!

 

یک دوست وفادار، تجسم حقیقی از جنس آسمانی هاست، که اگر پیدا کردی قدرش را بدان

 

ما و مجنون درس عشق از یک ادیب آموختیم، او به ظاهر گشت عاشق، ما به معنا سوختیم

 

بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند که اگر عاشق شوند به خود بیشتر عشق می ورزند تا به معشوق

 

یه بار بگو آره! نگو سخته چه دشواره، به پای قلب سرد تو، شدم مجنون و آواره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد