اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس جدید ،اس ام اس فاصله ،اس ام اس فاصله ها ،اس ام اس عاشقا

نرسد دست تمنا چو به دامان شما ، میتوان چشم دلی دوخت به ایوان شما

 از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست ، نیمه جانی است در این فاصله قربان شما

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من از این فاصله ها دلگیرم بی تو اینجا چه غریبانه شبی می میرم

 دیر سالیست که می خواهم از اینجا بروم ولی انگار که با قلب زمین زنجیرم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست ، آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

 همچو عکس رخ مهتاب که افتاد در آب. در دلم هستی و بین من تو فاصله هاست

خوب من ، کاش از این فاصله حس میکردی لحظه هایم همه از غیبت تو دلگیرند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه من ، یه تو ، یه فاصله ، نه نشد! بی من ، یه تو ، یه فاصله ، نه! نشد!
یه من ، بی تو ، یه فاصله ، نه نشد! یه من ، یه تو ، بی فاصله ، حالا شد...!!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میگن فاصله ها سردی میاره! نمیدونم چرا فاصله بین من و تو دلتنگی میاره!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تقدیم به او که به رسم جاده ها دور است اما به رسم دل با او هیچ فاصله ای نیست.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پرسید کدام راه نزدیکتر است؟ پرسیدم به کجا؟ گفت به خلوتگاه دوست
 گفتم تو مگر فاصله ای می بینی بین دلو آنکس که دلت منزل اوست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نزدیک ترین رفیق به تو کسیه که از دورترین فاصله ها به یادت باشه.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از هم قفس شدن تا هم نفس شدن بسیار فاصله ست.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها ، گرچه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است
 مشکل از طاقت دل هاست نه از فاصله ها.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گوته نویسنده بزرگ آلمانی میگه: فاصله گرفتن از آدمایی که دوستشون داریم بی فایده است
 زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوری فقط تعبیریست که فاصله ها از ما دارند اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مینویسم د – ی – د – ا – ر
تو اگر بی من و دلتنگ منی ، یک به یک فاصله ها را بردار.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چقدر فاصله ی ما دور است ، فکر میکنم هیچ وقت نرسیم و من در کنار این دنیا
 تنها بمانم و تو همیشه منظره ی من باشی و قبله ی نگاه من.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گرمی سلامم آتش خاطره هاست ، پذیرا باش اگرچه میان ما فاصله هاست!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد