اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس دوری و جدایی جدید ،اس ام اس دوری ،اس ام اس جدایی ،اس ام

به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دراین دنیا نکردم من گناهی /  فقط کردم به چشمانت نگاهی

 اگر باشه نگاه من گناهی / مجازاتم بکن غیر از جدایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


می بوسیمت سه تایی / من و غم و تنهایی / امان از این جدایی / دلتنگتم خدایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد