اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس دلتنگی

گلچین اس ام اس عاشقانه دلتنگی

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتی فردا

امروز دلم مانده و یک دنیا حرف / یک هیچ به نفع دل تو تا فردا


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خورشید مردّد است، کمرنگ شده هر چیز که دست می زنم سنگ شده

انگار که حال و روز دنیا خوش نیست شاید که دلت برای من تنگ شده


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیتابم و دل برای دیدار تو تنگ است ، تقصیر دلم نیست نگاه تو قشنگ است


اگر پروانه بودم می پریدم / همین حالا حضورت می رسیدم
 ولی پروانه نیستم پر ندارم / دلم تنگ است ولی چاره ندارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آن سوی دلتنگی ها همیشه خدایی هست که داشتنش جبران همه نداشتن هاست .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگم آنچنان که اگر ببینمت بکام ، خواهم که جاودانه بنالم به دامنت
 خواهم که جاودانه بمانی کنار من ، ای نازنین که هیچ وفا نیست با منت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ساز گلهای دلم آهنگ توست ، حس نکردی یک نفر دلتنگ توست ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام
که خانه ام ابری است ، همیشه دلتنگ توام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر تمام دردهای عالم را نردبان کنی ، دستت به سقف دلتنگی های من نمی رسد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میگن کلاغها خبرچینند ، پس چرا خبر دلتنگی منو به تو نمیدن ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست ، لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست که مبادا دیدار شیرین امروز ، خبر تلخ فردا باشد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر لحظه ی دوریت برام یک دنیا دلتنگی است و چقدر صبور است دل من ، چرا که به اندازه ی تمام لحظه های عاشق بودنم از تو دورم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست ، لحظه ی دیدار با همه ی زیبایی ، گاه پر از دلتنگی است .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

فراق یعنی دوری ، دوری یعنی دلتنگی ، دلتنگی یعنی تو و تو یعنی تموم دنیا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از پرچین امیدهایت چتری برایم بفرست ، من خیس دلتنگی هایت شده ام

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو گفتی از دلتنگی ام برایت بنویسم ، اما فکرش را نکردی دفتر دلتنگی هایم در قلبت جا نمی گیرد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سهم من از دوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دریاها ، نگاهی تاریک همچون شب های بدون مهتاب و لحظه هایی که ثانیه به ثانیه می گذرند ، پس ای دوست بشنو صدای دلتنگی مرا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد ، دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلامش مرا در عشقش غرق می کند ، دلم برای تو تنگ است .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنهایی ، دوری ، دلتنگی ، بغض ، ناله و گریه همه و همه واسه یه لحظه با تو بودن .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برای آن مینویسم که روزی دلش مهربان بود ، مینویسم تا بداند که دل شکستن هنر نیست ، نه دیگر نگاهم را برایش هدیه میکنم و نه دیگر دم از فاصله ها میزنم ، و نه با شعرهایم دلتنگی را فریاد میزنم .مینویسم تا شاید نامهربانی هایش را باور کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد