اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس خرداد 91 سری جدید

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم

یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

این روزها هوای مرا نداری ، خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم
  / فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم
تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام / ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام 


وقتی خداحافظی میکنیم


چــه انـرژی عـظیـمی مـی خواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن

* * * * * * * * * * * * * * * * *

باز هم از یاد تو ، شعله به پا خواسته / آتش سرخش ز نور ، قلب من آراسته
 زردی روی مرا ، نیک تماشا نما / شمع وجود من از دوری تو کاسته

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

دل صدچاک ما را تیغ ترحم بدرید / دل ما را به همان قیمت ارزان بخرید
دل من گرچه شکسته ، گوهری ناب شده / عشق در قلب تو آن تحفه ی نایاب شده .

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

با نگاهی هرس کن علف های هرز دلتنگی ام را

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

خواب دیدم که دلم بند تو بود / خواب من تعبیر لبخند تو بود
تو به سان گل شدی اوج شکوه / نبض من ، در ساقه آوند تو بود

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی تو نیستی زندگی تعطیل میشه
کاش میشد زودتر بیایی
روزای تعطیل واقعا غم انگیزن !

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

دیروز گذشت و پیش خود گفتم فردا در راه است ، فردا آمد و دیدم هنوز دلم چشم به راه است ، مدتی گذشت و هنوز هم در حسرت دیروزم ، چه فایده دارد وقتی روز به روز از غم عشقت میسوزم؟


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *
مهربانی زبانی است که برای کور دیدنی ، برای کر شنیدنی و برای لال گفتنی است


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

ای که در دنیای من پیدا و ناپیدا شدی / چشمهای روشنم را عاشق و شیدا شدی
ای تو با رخش نگاهت بر دل من تاخته / این دل من ، رو بروی تو خودش را باخته

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق را آب حیات میدانم / هر قطره اش را عمر جاودان میدانم
بی قطره قطره های آن ، بر خودم / مرگ را میهمان میدانم

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم
یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

ای ثانیه ها مرا تب آلود کنید / سرتاسر خانه را پر از عود کنید
 چشمان حسود کور ، عاشق شده ام / اسفند برای دل من دود کنید

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

دلتنگی
از نیمه‌های شب وقتی که تیک‌تاکِ عقربه‌ها
عمق تنهاییت را به رخ می‌کشند
آغاز می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد