اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس و پیامک گل عاشقانه

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد؛ گل هایی که شکوفه نمیدن
حداقل اس ام اس بدن





اگه فروختمت ناراحت نشی، چون هرکسی از یه راهی پول در میاره؛ منم ازگل فروشی





هزار دستگاه ریو، صد دستگاه آپارتمان، هزار سکه طلا و میلیاردها ریال اسکناس دو هزارتومانی؛ فدای یه تار موی گلی مثل تو


 

 

 

از خدا پرسیدم گل بی خار وجود داره؟!
گفت : هیــــــــس؛ داره اس ام اس میخونه…





ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم! خواستم واسه گل فروش بفرستم، به خود گل فرستادم.


 

 

 

تو را انگار یک جا دیده بودم
میان خواب و رویا دیده بودم
نگاهت همچو شبنم، آشنا بود
گمانم بین گلها دیده بودم





پیامک جدید احساسی و عاشقانه

گلها امضای خدا بر روى زمین هستند. تقدیم به تو که زیباترین امضاى خدایى …





اس ام اس عاشقانه جدید

از برنامه نود مزاحمتون میشم:
شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدین…





در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست، گل شدن هنر است …
تقدیم به سرور گلها


 

 

 

گفته بودند به گلشن گل بی خار نیابی
در شگفتم گل من کز چه سبب خار ندارد
(سیمین بهبانی)

 


 

 

تو همان شقایق معروف شعر سهرابی…
تا تو هستی زندگی باید کرد.





سه نوع گل داریم: یکی تو خونه، یکی تو گلخونه، یکی داره اس ام اس می خونه…


 

 

 

در زندگی دو چیز را دوست دارم
یکی گل و یکی تو
گل را برای تو، و تو را برای همیشه




می دونی فرق تو با عطر چیه؟؟؟
عطر یه روزی گل بوده ولی تو همیشه گلی …


 

 

 

وقتی که از دوری تو تموم میشه تحملم / داد میزنم توی دلم خیلی دوستت دارم گلم





هیچ میدانی ؟
تا تو در آغـوش من گل نکنی‌
این بهار ، بهار نمی‌‌شود …



 

 

 

صد دفعه بهت گفتم لباستو جلوم تکون نده، رفتم دکتر گفته به شهد گل حساسیت دارم .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد