اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

پیامک عاشقانه و پیامک رمانتیک جدید


اگه دیدی یه روزی از قلبت دود بلند شد نترس ! اون منم که معتاد محبتت شدم


*******************


ما غصه خور تلخی فریاد شماییم/ شادیم در آن لحظه که در یاد شماییم


*******************


زیر پر نور ترین ستاره های آسمان کویر هم ، تو همچنان درخشان تری


*******************


گر دیدی دلی تنها نشسته
میان رنج غم ها تک نشسته
نگو آن دل چرا تنها نشسته
بدان که دوریت آن را شکسته


*******************


اگر دریای دل آبیست ، تویی فانوس شبهایش
اگر حرفی زدم از کل ، تویی مفهوم و معنایش


*******************


سایه ها محصول پشت کردن دیوارها به آفتابند ، گستاخی دیوارها را تقلید نکنیم تا آفتابی بمانیم


*******************


دم به دم ساعت به ساعت یادتم
گر خوشم با ناخوشم در هر دو حالت یادم


*******************
قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ، جوهر از شیشه ی ذات ، کاغذ از صفحه ی دل ، نور از شمع حیات ، تا نویسم همه جا ، نام زیبای تو را.


*******************


گرچه یوسف را عزیز مصر با درهم و دینار خرید
من تو را با نقد جان و دل خریدارم


*******************


به کوتاهی لحظات با هم بودن منگر ، به وسعت لحظاتی نگاه کن که به یادت هستم


*******************


هرچه هستم هرچه هستی ، توی قلبم ریشه بستی
هرچه باشم هرچه باشی ، نمیشه ازم جداشی


*******************


پیامک عاشقانه و پیامک رمانتیک
قسم خوردم همیشه با تو باشم
در این دنیا فقط مال تو باشم
اگر ماندی در این دنیا عاشق
من هم به خاطر تو زنده باشم


*******************


خواندمت گل تا بدانی از هزاران گل سری
یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری


*******************


تا بدین لحظه نمی دانستم یاس اینقدر اصالت دارد
من برایت گل یاسی چیدم چون گل یاس به اندازه ی یک عشق صداقت دارد


*******************


اگه روزی خواستی بگی دوست ندارم ، آروم آروم بگو تا آهسته آهسته بمیرم


*******************


میگن غروب آفتاب غمگینه ، اما هیچ غروبی غمگین تر از دوری تو نیست


*******************


دعا میکنم هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم و تو برایم دعا کن ابر چشمهایم فقط برای تو ببارد


*******************


شب در خم گیسوی تو عابر میشد
با هر نفست بهار ظاهر میشد
ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم
با دیدن چشمان تو عاشق میشد


*******************


تو مرجانی ، تو در جانی ، تو مروارید غلتانی / اگر قلبم صدف باشد میان آن تو پنهانی


*******************


پیامک عاشقانه و پیامک رمانتیک
ما اهل دلیم اشاره را می فهمیم
راز شب پر ستاره را می فهمیم
با پنجره های بسته عادت داریم
با هرچه دل شکسته نسبت داریم


*******************


اتل متل صفاتو ، دلم کرده هواتو !
الهی زود ببینم ، صورت مثل ماه تو


*******************


چشم مستت به پاکی دریاست
قهر و نازت برای من زیباست
با تو هیچ از خدا نمی خواهم
با تو بودن برای من دنیاست


*******************


خواب راحت نکند آنکه خیالی دارد
تو چه دانی دل من بی تو چه حالی دارد


*******************


در انتهای نگاهت کلبه ای می سازم تا مبادا بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت


*******************


تو مپندار که خاموشی من ذکر فراموشی توست
بلکه هر لحظه دلم مست تماشایی توست


*******************


دل ، عشق پر از رنگ و ریا دوست نداشت
یک لحظه تو را ز من جدا دوست نداشت
ای آینه دار خلوتم باور کن
اندازه ی من کسی تو را دوست نداشت


*******************


باید به تماشای ندیدن برسی/ بی بال به اوج پر کشیدن برسی
رازیست میان جاده و مرد سفر/ از خود بگذر تا به رسیدن برسی


*******************


تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم
شب از هجوم خیالت نمیبرد خوابم
تو چیستی که من از موج هر تبسم تو
به سان قایق سرگشته روی گردابم


*******************


کبوتر لانه من بام توست/ کچا روم مرغ دلم رام توست
پادشته کشور عشقم ولی/ نگین انگشتریم نام توست


*******************


آه ، تنهایی ما غمگین است
درد دوری به دلم سنگین است
یاد ایام گذشته به دلم
زنده بادا که چقدر رنگین است


*******************


اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمیدانم
اینجا شده پاییز ، آنجا را نمیدانم
اینجا فقط رنگ است ، آنجا را نمیدانم
اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمیدانم


*******************


وقتی نگاه تو به دنیا افتاد یک حس عجیب در دل ما افتاد
در گوش بهار اسمان چیزی گفت ، نام تو سر زبان گلها افتاد


*******************


دریا باش تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند و آنها که لیاقت ندارند در تو غرق شوند


*******************
تو به پاکی عقیقی
مثل دریاها عمیقی
فهمیدی چرا می خوامت؟
آخه بهترین رفیقی


*******************


چشم مست تو عجب جلو گه بیداد است/ خم ابروی تو سرمشق کدام استاد است
خم ابروی تو را دیدم و رفتم به سجود/ صید را زنده گرفتن هنر صیاد است


*******************


بی تو در خلوت دل چشم به راهت دارم
چه کنم دست خودم نیست که دوستت دارم


*******************


برو جلوی آینه ببین کی توشه ، اگه اون نباشه میخوام دنیا نباشه


*******************


زندگی وقتی قشنگه که دلی برای دلی تنگ میشه ، الان زندگیم خیلی قشنگه


*******************


دل نزد تو است اگرچه دوری ز برم
جویای تو ام اگر نپرسی خبرم
خالی نشود خیالت از چشم ترم
در قلب منی اگرچه جای دگرم


*******************


میدونی مترسک به کلاغ چی گفت ؟ گفت هرچی میخوای نوکم بزن ، ولی تنهام نزار !


*******************


میدونی چرا خورشید داغه ؟ چون میبینه تو مال منی آتیش میگیره


*******************


کدامین شاخه ی گل را به خاطر مرامت تقدیمت کنم که وجودت عطر تمام گلهاست


*******************


شب ساعت ابری مرا داد به تو
افتاد نگاه خسته ی باد به تو
باران زد و خیس شد تن خاطره ها
باران زد و باز یادم افتاد به تو


*******************


بزار بگم دوست دارم
ساده و راحت و بلند
آخه همیشه دوری ها
از توی سکوت میاند


*******************


عشق یعنی رفتن از شهر بهار
با دو چشم تر به سوی روزگار
عشق یعنی بی وفایی های یار
عشق یعنی سالها در انتظار


*******************


غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم


*******************


ستاره ها هم خاموش می شوند
اما در دل شب
درخشان ترین ستاره برایت خواهم بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد