اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

پیامک عاشقانه جدید

اس ام اس اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس دلتنگی اس ام اس دوستت دارم اس ام اس دوستت دارم شهریور 91 اس ام اس زیبا اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه 91 اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقانه


می خواهم به هر آنچه
لمس نگاه تو را
دارد
جانانه مبتلا شوم


*******************
اخمهای تو
بالاترین لذت دنیاست..
ای بهانه تمام لوس شدن های من ..!


*******************
صدای تپش قلبت
از فرسنگها
هر پرستویی را عاشق میکند
چه رسد به دلی که به انتظار نشسته


*******************


تا تو هستی که دستانم را بگیری،
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!
کاش تابستانها هم برفی بود !


*******************


در عجبم از کار خدا…
تو را آفریده
و انتظار یکتا پرستی دارد از من ..!


*******************
درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند
معنی کور شدن را گره ها میفهمند
سخت است بالا بروی ساده بیای پایین
قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند
یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند . . .


*******************


پیامک عاشقانه جدید مهر ۹۱

دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !


*******************
طـــعم اولیــن هم آغــوشــی با تو را
حتـــی در بهشت هم نمیتــوانم تجربــه کنم ..
زمیــن به کنــار ..!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد