اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس تیکه دار ،اس ام اس ابان 91 ،اس

تو تفی هستی که من انداختم رو زمین....!!!

حالا هر کی می خواد جمعت کنه, نوش  جون

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

از سرم که بیفتی ، دست و پای غرورت خواهد شکست !

 آن روز درد شکستن را خواهی فهمید ... روزی که از چشمت افتادم را به یاد آر....


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

احساس من قیمتی داشت,که تو برای پرداخت آن فقیر بودی!


جدیداً با دیوار حرف می زنم!!!
میدونی...
از شخصیتش خوشم اومده یه جورایی محکمه...ثابته...آرومه...

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

پرندگانم را آزاد کردم ؛ زیرا فهمیدم “نداشتن” تنها راه “از دست ندادن” است !!!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند امــا نه وقتی که در میانشان هستی ، نـه !!!
آنجا که در میان خاک خوابیدی ، “سنگِ تمام” را میگذارند و می روند …

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی وقتا دلم واسه بچگیام تنگ میشه !
بزرگترین دغدغه زندگیم مشق فردام بود …

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

با سیگار کشیدن کسى مرد نشد
ولى
با نامردى، خیلى ها سیگارى شدن...

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

فــریاد را همـــه می شنـوند ؛ اگـر سکــــوتـم را فهمیدی هنـر کرده ای ...... !

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

سکوت خطرناکتر از حرفهای نیشدار است…
کسی که سکــــــــوت می کندروزی حرفهایش را سرنوشت به شما خواهدگفت…..

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

ماندن کنار من لیاقت میخواست نه بهانه…..
بلند میگویم…
به درک که رفتی!!!‎

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

تصمیمم را گرفته ام
آنقدر دور میشوم
که خواب آمدنت را هم نبینم!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن . . .
اینجا نه بینیِ کــَـسی دراز می شود ! . .
نه گـُـرگی به گــَـله ات میزند ! . . .

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

انقدر از من فاصـــــــــــــله نگیر!!
لامصـــب این بیمـــــار ی که من دارم جزام عشق استـــ..

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

حالــ ِ من؟؟ دلتنگی… نا امیدی.. درد.. درد و باز هم دارد!!! و امّا حالـــ ِ تو؟؟ نمیدانم!!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

تمام نیمکتهای پارک دو نفره اند
بی خیال...
به درخت تکیه میدهم...

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

آلـــیــــس کـــجـــایـــی؟!
بـــیـــا …
ایـــنـــجـــا عــجــیـــب تــریــن ســـرزمــیــن دنـــیــاســت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد