اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید

برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه, اس ام اس جدید عاشقونه, اس ام اس رمانتیک, اس ام اس دلبری کردن

همیشه آرزوم بود، یه روز منو تو ماشیم / دست تو رو بگیرم، مثل امشب تو ماشین / دوست دارم فرشته، فدای اون نگاهتم / بخند برام همیشه، عاشق خنده هاتم

بزار باور کنم هستی، بزار برگردم از کابوس / بزار حاشا کنم ماه ی، میون این همه فانوس / بزار فردای دنیامو به دستای تو بسپارم / واسه پروانگی کردن، من این دستارو کم دارم

باز این خاطره ها را عشق است / دیدن دوباره ی خواب تو را عشق است / گرچه دورم ز تو ای ناب تر از هر رویا / انتظارو شوق دیدار تو را عشق است

قلبم به هوای تو تلاطم دارد / با خیزش موجها تفاهم دارد / بگذار بگویند که عاشق کور است / دیوانه چکار به حرف مردم دارد

فروغ چشم بر آبم تو هستی / دلیل اینکه بیتابم تو هستی / گرچه آدمی ناچیز هستم / خدارو شکر دنیایم تو هستی

دلم خوش بود که یارم باوفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود / ولی افسوس که فکر ما غلط بود / زنگ تفریحش احساس ما بود

خاک پایت بوسه گاهم بودو بس / بر سر راهت نگاهم بودو بس / ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بودو بس

کاش در دهکده ی عشق فراوانی بود / توی بازار صداقت کمی ارزانی بود / کاش اگر گاهی کمی لطف بهم میکردیم / مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود

برای زندگی کردن به کسی اعتماد کن که بتواند معنای سه چیز را در تو تشخیص دهد!:

اندوه پنهان در لبخندت را،

عشق پنهان شده در عصبانیتت را،

و معنای حقیقی سکوتت را

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد