اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

سری جدید اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس جدید عاشقانه - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عارفانه - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس عشقی - اس ام س رمانتیک - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس واسه عاشقا

باران همیشه میبارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند. نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن

اون لحظه که گفتی: یکی بهتر از تورو پیدا کردم، یاد اون روزایی افتادم که به صد تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم

اونی که دوستت داره زندگیشو پات میریزه که فقط شادیتو ببینه، تویی که دوست داشته میشی هزار تا ناز میکنی براش!

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد! امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی

نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس میشوند، میگویند حساسیت فصلی است، آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم

فانوس شب وداع، باهر سوسو / میگفت که آن کوجه ی رویایی کو، او بود کمی شعر و هوایی ابری، امروز نه ابریست، نه شعریست، نه او!

از اوج فلک ستاره چیدن سخت است، دور از منی و به تو رسیدن سخت است / ای دوست که بی تو زندگی زندان است / بدان که از تو دل بریدن سخت است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد