اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید

اس ام اس عاشقانه - اس ام اس معشوقانه - اس ام اس عشق و عاشقی - اس ام اس عشقی و مرامی - اس ام اس جدید معشوقانه - اس ام اس رمانتیک جدید - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس واسه کسی که پیام نمیده - اس ام اس جدید

کاش دستی از فراسوی افق، گوش سنگین زمان را میکشید، هم زبانی میرسید از راه دور، طعم تنها بودنم را میچشید

چو گل های شقایق داغدارم / بیا پروانه شو بنشین کنارم / بشو مرهم به زخم قلبم ای دوست / که خنجر خورده ای این روزگارم

بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه، چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد

دلم خوش بود که یارم باوفا بود، کمی از زندگیش از آن ما بود، ولی افسوس که فکر ما غلط بود، که زنگ تفریحش احساس ما بود

فروغ چشم پرآبم تو هستی، دلیل بیتابیم تو هستی، اگر چه آدمی ناچیز هستم، خدارو شکر دنیایم تو هستی

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه " حالت چطوره؟ " و تو جواب میدی "خوبم" کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: " میدونم خوب نیستی! "

در آغوشم که میگیری، آنقدر آرام میشوم که فراموش میکنم باید نفس بکشم

یه گلدون پر از گل ما تو، تو هم مال من، دیدی باز گول خوردی تو یه گلدون داری و من یه دنیا گل

دست از پا خطا کنی تعویض میشوی! همین حوالی کسی شبیه توست، این است پیام عشق های امروزی

دائم برای دیدن هم دیر میکنیم، وقت قرارها همه تاخیر میکنیم، اول برای عشق همه تند میرویم اما وسطش همه گیر میکنیم

دردم این نیست که او عاشق نیست،

دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی ست

دردم اینست که با این سردی ها من چرا دل بستم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد