اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس عاشقانه سری جدید

اس ام اس های جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس دلبری کردن - اس ام اس بی وفایی - اس ام اس رفتن و جدایی - اس ام اس دلشکسته - اس ام اس ابراز عشق - اس ام اس احساسات - اس ام اس عشقولانه - اس ام اس ادبی عاشقانه

بیا تا من و تو جانانه باشیم / یکی شمع و یکی پروانه باشیم / به پای سایه های گل نشینیم / دعای برهم کنیم تا زنده باشیم

 

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم: تا گل من هست زندگی باید کرد!

 

میگن اگه عزیزی جزئی از خاطرات خوب زندگیت شد، برای بودنش ازش تشکر کن، متشکرم که هستی

 

تا حالا با خودت فکر کردی اون لباسی که از تنت درمیاری و بی توجه پرتش میکنی من آرزوی بوییدنش رو دارم؟

 

یه تریلی بخرم تو شاگردم میشی؟ فقط بخواب. منم به عشقت پشت تریلیم مینویسم " بوق نزن سالار خوابه "

 

 عاشقان شمعندو ما پروانه / بی دلان گنجندو ما ویرانه ایم ویرانه / برنگرد روی ما جز سوی یار / در هوای دوستان دیوانه ایم دیوانه

 

با چرخش روزگار هم درگیرم / انگار گره خورده به تو تقدیرم / من شاعر حرف های این دل هستم / یادت نرود! بدون تو من زنده نیستم

 

به چشم من نگاه نکن، دوباره گریت میگیره

ساده بگم که عشق من، باید تو قلبت بمیره

فاصله بین من و تو، از اینجا تا آسموناست

خیلی عزیزی واسه من، ولی زمونه بی وفاست

قسم نخور که روزگار، به کام ما دوتا نبود

به هرکی عاشقه بگو، غم که یکی دوتا نبود

بگو تا وقتی زنده ام، نگاه تو سهم منه

هرجای دنیا که باشی، دلم واست پر میزنه

برای این دربه دری، تو بهترین گواهمی

دروغ نگو، که میدونم همیشه چشم به راهمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد