اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس عاشقانه شب ،اس ام اس شب ،اس ام اسهای عاشقانه شب

در این شب ها چه خاموشم ، بیاد تو هم آغوشم

 به من گفتی وفا دارم ، چه شد کردی فراموشم .


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دردا ! دلم گرفته از روزگار امشب ، دیگر نمانده در دل صبر و قرار امشب ،

 آه ! آه ای آسمان ساکت ببین دیده ترم را ، دارم بسی شکایت از کردگار امشب .


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به قلبم نشستی نگفتم چرا / دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شب های من را ربود / چو دیدم تو هستی نگفتم چرا

شب مهتابی چه خوش است برای دیدن یار / اما چه کنم دیوار بلند است و نگاه ها بسیار


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



چشمانم در آسمان به جستجوی آخرین ستاره ی شب است
 و میروم به اوج ، کنار او ، ستاره ای که در سپهر آرزو ، یگانه تقدیر من است .


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


** /-/ * *
  * /-/ * *
* * /-/ * *
شب شده، نردبون گذاشتم بری سر جات بخوابی ماه من.


 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من زنده بودم اما انگار که مرده بودم / از بس که روزها را با شب شمرده بودم

 یک عمر دور و تنها به جرم اینکه / او س سپرده میخواست، من دل سپرده بودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد