اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس دوستانه 91 ،اس ام اس جدید 91 ،اس ام اس رفاقتی

ما در ره دوست نقص پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم

دنیا اگر از زیبا رویان لبریز شود / ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد


و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل


یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد .



*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


از همان روز که مسکین سرای تو شدم/به تو سوگند که نمک گیر عطای تو شدم


گر کسی سلطنتی یافت به خود مینازد/من کنم ناز به عالم که رفیق تو شدم

ای کاش قانون همه دوستی ها این بود،یا رفاقت تعطیل یاجدایی هرگز….

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

آیا وکیلم شما را به دوستی خود با مهریه یک دنیا ارادت ومحبت یک عالم صداقت و صمیمیت و هزاران کلمه ی دوستت دارم در بیاورم؟

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

آخه لجبازی و خودخواهی چه لذتی داره که بخاطرش حتی گاهی عزیزترین ها رو از خودمون می رنجونیم ؟؟
آخه مریضی ؟؟

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستان خوب خوشه هاى مرواریدند،، که داشتن آنها شوکت،، صحبت آنها ثروت،، دیدنشان عزت،، وکردنشان سراسر لذت است!!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

با استناد به قانون جرایم رابطه ای
شما طبق مصادیق مجرمانه
به علت دلبری و ایجاد دلتنگی
محکوم به حبس ابد در قلب اینجانب میباشد
دوران محکومیت شما از هم اکنون آغاز میگردد.

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

رفیق من صفا داره ؟ نداره
صدا داره ولی ، سیما نداره
فراوان میشود در وصف او گفت
ولی این SMS ها جا نداره … .


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


گر محبت ثمرش سوختن وساختن است / یابه میدان محبت سرخود باختن است

 من به میدان رفاقت گذرم ازسرخویش /  تا بدانندکه این حاصل دوست داشتن است

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


امشب این زندان عجب حالو هوای دارد،گپ زدن بادرو دیوار چه صفایی دارد،همه رفتن ازاین زندان ولی غصه نرفت،باز این دوست قدیمی چه وفایی دارد!


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


درود بر کسانی که از پاکیشان دوستی آغاز میشود از صداقتشان دوستی ادامه میابد و ازوفایشان دوستی پایانی ندارد.

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


شمع اگر سوخت و به پروانه وفادار نبود/من برآنم که بسوزم به کنارت ای دوست.


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


نمیدانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی!فقط یک آرزو دارم: که در دنیای شیرینت،میان قلب تو با غم نباشدهیچ پیوندی


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


الهی روزگارت آفتابی، الهی رنگ قلبت رنگ شادی، الهی در همه دوران عمرت، به هرچه دوست داری، دست یابی. فدای تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد