اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس,جوک,مطالب خنده دار

اس ام اس خنده دار,اس ام اس جوک,اس جوک,اس ام اس خنده دار جدید,sms جوک,پیامک خنده دار,مسیج جوک,اس ام اس

اس ام اس ،اس ام اس جدید ،اس ام اس مرداد 91 ،اس ام اس شکلک دار ،


0 0
\|/\|/
\/\/

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


O,,
I”

L

 

….,O

L”       
 

O


I


L

 

,…./”””;|O


تعجب نکن دارم نماز شکر میخونم چون تورو دارم.


. To
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


1
.
2
.
3
تموم شد!

^^

((@@))
\ /
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

\@. . .

+ (
/@. . .
گوشیتو کج بگیر ، ببین از دوریت چی میکشم!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



10,20,30,40,50,60,70,80,90,100
.

بیام ؟


.


کجا قایم شدی؟


.


آهان پیدات کردم


.+""+  .+""+.

+     injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


/) /)

         @@ \_____/
         / /\    ____\   
        ¤¤     | | | |
                ^^^^

تو گوشیت جاداری چند روزی خرمو ببندی؟؟!!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



م♥

          ی♥
              ب♥
             و♥
          س♥
        م♥
 ت♥

ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:-


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ \O/ ~ . - ~ ~ ~
 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



*   *     *  *


*       *


*          *


*      *    *


این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ \O/ ~ . - ~ ~ ~
 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



fekr Kardi Roo Saram Ja Dari?
Boro Paiin

*


*


*


*


Jat Paiintar Az In Harfast


*


*


*


*


*


**..  ..**.


*.     *     .*

 *.        .*
 * _ *

jat in jast!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد